.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجاره شرکت‌های ورشکسته
دستگاه قضایی مازندران برای حمایت از اشتغال، عرصه، اعیانی و تجهیزات شرکت‌های ورشکسته را که قابلیت بهره‌برداری دارند اجاره می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از احیای دو واحد تولیدی شرکت‌های آجرسفال البرز و تور ماهیگیری بابلسر خبر داد و گفت: بازگرداندن به چرخه تولید و احیای واحد‌های تولیدی ورشکسته در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در دستور کار دستگاه قضایی است تا با حفظ اشتغال، از تعطیلی کارخانجات و شرکت‌های تولیدی جلوگیری شود.

او افزود: احیای واحد‌های تولیدی ورشکسته و نیمه تعطیل از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی مازندران در دوره تحول است و تاکنون اقدامات بسیاری برای احیای واحد‌های تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره امور تصفیه انجام شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه حفظ اشتغال و تولید، حمایت از واحد‌های تولیدی و جلوگیری از تعطیلی صنایع، سرمایه گذاری کمتری را نسبت به راه اندازی واحد صنعتی و تولیدی جدید نیاز دارد، ادامه داد: دستگاه قضایی مازندران در راستای حمایت از اشتغال، اقدام به اجاره دادن عرصه، اعیانی و تجهیزات شرکت‌های ورشکسته که دارای قابلیت بهره‌برداری هستند می‌کند به گونه‌ای که مانع امر تصفیه امور ورشکستگی نشود.

حجت‌الاسلام اکبری گفت: دو شرکت با حداکثر نیرو در قالب عقد اجاره از خطر ورشکستگی رهایی یافته و با احیاء مجدد فعالیت خود را زیر نظر اداره ورشکستگی دادگستری استان مازندران ادامه می‌دهند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.